top of page

למה כדאי לך לישון רק עם פיג׳מת במבוק?

עודכן: 20 באפר׳ 2022

זה לקח קצת זמן, אבל בשנים האחרונות עלתה המודעות לכך שפיג׳מה היא לא חולצת סוף מסלול, וגם לא טרנינג מהוה וישן או החולצה הענקית של הבוייפרנד. יותר ויותר נשים (וגברים) מבינות שפיג׳מה היא פריט שחשוב להשקיע בו למען נוחות מירבית ושינה טובה ומתוקה. אז אם החלטתן להשקיע בפיג׳מה נעימה, אתן חייבות להכיר את פיג׳מת הבמבוק.

הבמבוק (בעברית חזרן) הוא עשב ענק שיכול להגיע לגובה של 40 מטר. ישנם יותר מאלפיים זנים של במבוק הנפוצים ברחבי העולם, ובעיקר בצפון מזרח אסיה. היפנים רואים בבמבוק כסמל ליושר, כבוד והגינות, והבודהיסטים מאמינים ביכולות שלו להרגיע ולהגביר את היצירתיות. לבמבוק יש תפקיד חשוב בשיקום הטבע - הוא משחרר פי 35 אחוז חמצן מצמחים אחרים, הוא גדל ללא התערבות האדם ומספק קרקע פוריה ליערות הגשם. האידיאולוגיה הירוקה והאקולוגית שהתחזקה בעשור האחרון, הובילה לכך שפיג׳מת הבמבוק כבשה את העולם. הנה כמה מהיתרונות הרבים שלה:


היא אידיאלית לכל מזג אוויר

פיג׳מת הבמבוק היא נושמת. היא כוללת סיבים חלולים המאפשרים לאוויר לעבור דרך הבד ויוצרת אוורור נהדר. בזכות הרכב הבד הייחודי שלה, הפיג׳מה מותאמת לכל מזג אוויר - בין אם החדר שלכן קר כקרח ובין אם הוא לוהט ככבשן. הפיג׳מה שומרת על טמפרטורת גוף נכונה במשך כל הלילה ובכל עונה כך שלא תקפאו מקור או תזיעו בתוכה.





היא היגיינית והיפואלרגנית

מכירות את זה שאתן קמות באמצע הלילה ומתגרדות בכל הגוף בגלל הפיג׳מה? אז תשמחו לדעת שפיג׳מת במבוק היא היפואלרגנית ומותאמת גם לנשים בעלות עור רגיש שסובלות מאלרגיות. בנוסף לכך, היא דוחה חיידקים, טחב, עובש וריח כך שתוכלו ליהנות משנת יופי נקייה ונעימה.


היא ידידותית לסביבה

כמו שכבר אמרנו, עץ הבמבוק אחד ממשאבי הטבע החשובים ביותר. הוא דורש מעט מאוד מים (שליש מכמות המים שדורש גידול כותנה), אין צורך לדשן אותו, הוא צומח מהר מאוד והוא מגן על מקורות מים מפני סחף. כשאתן לובשות פיג׳מת במבוק, אתן יכולות להרגיש טוב עם עצמכן שאתן תורמות לסביבה (ד״ש לגרטה טונברי).


היא רכה וקלה לטיפול

בשונה מבדים אחרים, פיג׳מת במבוק נעשית דווקא רכה יותר לאחר הכביסה.  ניתן לשטוף אותה במים קרים ולייבש במכונה, ועל החבל היא מתייבשת מהר יותר מכל בד אחר. אין צורך לכבס אותה במרכך כביסה משום שהיא רכה מאוד, ואפשר להיפרד מהגיהוץ של הפיג׳מה ופשוט להתכרבל בתוכה.


חוץ מפיז׳מות יש לנו עוד מלא מוצרים מהממים מבד 100% במבוק אורגני שאתן פשוט חייבות לנסות! ויש לנו עכשיו מבצע 15% הנחה בקניה ראשונה. קוד קופון  15OFF

0 תגובות
bottom of page