top of page

מגבת נעימה ומלטפת מבמבוק

עודכן: 20 באפר׳ 2022

כולנו אוהבות את הרגעים האלה ביום שהם רק שלנו, במקלחת כמובן.

מקלחת בוקר מעירה ומרעננת לפני תחילת היום או המקלחת שסוגרת את היום, שמרגיעה ועוזרת להוריד ווליום. בוקר או ערב, אין דבר יותר כייפי לצאת מהמקלחת ישירות לתוך מגבת רכה ומלטפת.

רוב המגבות יהיו נעימות בעת הרכישה שלהן אך לאחר כמה שימושים וכביסות המגע כבר לא יהיה כמו בהתחלה. הן מתבלות ומתקשות ויש גם את עניין החיידקים שמתפתחים על מגבות כותנה רגילות...


הפתרון לכל זה – מגבות במבוק

אם עוד לא יצא לכן לנסות מגבות במבוק, הגיע הזמן!

מגבות טובות ואיכותיות מבמבוק הולכות ומשתבחות אחרי כל שימוש. מגבות במבוק מיוצרות בהליך אקולוגי אשר לא רק שאינו מזהם את הסביבה, גידולי הבמבוק מסייעים להתרחבות של יערות גשם ומספקים מקור פרנסה לאוכלוסיות מוחלשות. אם תרצו להרחיב את הידיעה שלכן על תהליך הייצור של בדי במבוק, מהם אנו מייצרים את מגבות הבמבוק המושלמות שלנו, אתן מוזמנות להיכנס למאמר שהכנו בדיוק בנושא זה.


הפתרון לכל זה – מגבות במבוק


מה מיוחד במגבות במבוק

כדי שלא תחשבו שאנחנו משוחדות, החלטנו להביא לכן את העובדות כפי שהן:

  • מגבות במבוק – מושלמות לעור רגיש המגע של מגבות במבוק הוא רך ומלטף. יש המשווים את המגע של מגבות הבמבוק למגע של משי איכותי. בזכות היותם של סיבי הבמבוק עגולים מטבעם, המגע הזה גם נשמר (ואף נעשה נעים יותר) ככל שמשתמשים במגבות במבוק יותר פעמים. 

  • מגבות במבוק מגנות עלייך בתוך בדי הבמבוק קיים אלמנט טבעי בשם במבו-קון (Bamboo Kun), הרכיב הזה מונע בצורה טבעית מבקטריות ופטריות להיווצר על מגבות במבוק (ובדי במבוק באופן כללי). התכונה הזו היא מאבני היסוד של בדי הבמבוק אך בשימוש במגבות במבוק התכונה הזו חשובה עוד יותר. רק דמיינו כמה לחות מצטברת בחדר המקלחת וכמה פטריות וריחות לא נעימים נוצרים על המגבות שמונחות שם. שימוש במגבות במבוק ימנע מהפטריות, הבקטריות והריחות הלא נעימים להיווצר מלכתחילה.

  • מגבות במבוק מתייבשות מהר ממגבות כותנה הזכרנו מקודם את הצורה העגולה של סיבי הבמבוק. הסיבים הללו דומים בצורתם לצינורות חלולים. הצורה הסיבית הזו מאפשרת למגבות במבוק להתייבש במהירות אשר גבוהה פי ארבעים מתהליך ההתייבשות של מגבות כותנה. אז אם נמאס לך להתקלח ולהתנגב במגבת שעדיין לחה ורטובה מליל אמש, עברי למגבות במבוק. 

  • איכות ללא תחרות מגבת במבוק הינה מוצר שיחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות, ואף ישתבח ויעשה נעים יותר ככל שהזמן יחלוף. מגבות במבוק לא סופגות את השומן מעורך ובכך גם ישמרו על צבען ועל צורתן לאורך זמן רב יותר.

אנחנו מזמינות אותך להצטרף למהפכת הבמבוק שכבר כבשה את העולם!

בואי והצטרפי למועדון החברים של במבו.קו ותהני מחמישה עשר אחוזי הנחה על הרכישה הראשונה והפתעות והנחות נוספות בעתיד. לכל שאלה את מוזמנת ליצור עימנו קשר או להתקשר אלינו למספר 03-6718522 ונשמח לסייע ולענות על כל שאלה.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page