top of page

להרגיש כל יום בספא עם כלי מיטה אורגניים מבמבוק

עודכן: 20 באפר׳ 2022

לפני שתתחילו לקרוא את המאמר הזה אנחנו רוצים שתעשו עמנו ניסוי קטן, עיצמו את העיניים ודמיינו שאתם אחרי שבוע עבודה קשה וכמעט נגמרו לכם הכוחות. הדבר היחידי שמחזיק אתכם הוא המחשבה על החופש במלון מפנק שמחכה לכם בסופ״ש הבא.  

בכל מלון טוב, המיטה היא החוויה שכולנו כמהים אליה עם מצעים יוקרתיים ומלטפים ברמות מטורפות, שמיכה שמכסה את כל הגוף ומרגישה מושלמת לא רק בגודלה ובמשקלה, אלא בתחושה שהיא מעבירה לכם בזכות הטמפרטורה המושלמת.

מה אם נגלה לכם שאת כל זה אתם יכולים להרגיש בכל יום ועוד בבית שלכם? 😊



כלי מיטה אקולוגיים – כלי מיטה מפנקים ברמות קשות

באחד מהפוסטים האחרונים שלנו בבלוג סיפרנו לכם על תהליך הייצור של בדי במבוק, הפעם רק נציין שבתהליך הייצור של כותנה משתמשים ב20 אלף ליטר מים כדי לייצר מעט פחות מקילו של בד. דמיינו כמה מים צריך לבזבז כדי לייצר שמיכה או כלי מיטה בכלל. במבוק הוא חומר גלם שממנו מייצרים כלי מיטה אקולוגיים שתהליך הייצור שלהם הוא ידידותי לסביבה והכי פחות מזהם, בעיקר בשל העובדה שהתהליך אינו כולל כימיקלים ברוב המקרים ואלו שכן משתמשים בהם ממוחזרים באופן קבוע ומשומשים בשימוש חוזר עד כמה שניתן.

אנו בבמבו.קו משתמשים אך ורק בבדי במבוק אורגניים על מנת לייצר עבורכם שמיכה אקולוגית שדואגת גם לכם וגם לכדור הארץ.

רכות שלא נגמרת עם כלי מיטה אורגניים העשויים במבוק

יש רבים הסבורים כי שמיכה אקולוגית וכלי מיטה אורגניים העשויים במבוק הם הרכים ביותר בעולם. אנחנו לא רק מחזקים את הטענה הזו (אחרי שעשינו בדיקות ארוכות וישנו הרבה בכל סוגי הבדים, כדי שאתם תוכלו לישון כמו שצריך) אלא גם רוצים להציג חיזוק נוסף לכך – בניגוד לכותנה אשר מאבדת מזוהרה ורכותה בכל כביסה וכביסה, כלי מיטה מבמבוק מספקים תוצאה הפוכה לחלוטין, הם הופכים לרכים ונעימים יותר לאחר כל כביסה.

יש המשווים את רכותם של בדי במבוק לרכות של משי מרוב שמדובר על כלי מיטה מפנקים ורכים. עצרו רגע לחשוב שהמגע המדהים של כלי מיטה מבמבוק שאתם מרגישים ביום הקנייה רק ילך ויחמיר J  ואתם תתפנקו ותרגישו שאתם ישנים על עננים נעימים ומפנקים.

זה הזמן לפנק את עצמכם בכלי מיטה אקולוגיים ושמיכה אורגנית מבמבוק.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page