top of page

כך תדאגו למצעי הבמבוק שלכן

עודכן: 20 באפר׳ 2022

אחרי יום עבודה ארוך ומייגע, אין כמו להיכנס למיטה ולשכב על מצעים רכים ומפנקים במיוחד. אלא שגם אם השקעתן ורכשתן מצעים יוקרתיים למיטה זוגית, עם הזמן המצעים האלו עלולים להתבלות ולאבד מהרכות שלהם. הפיתרון לכך הוא לרכוש מצעי במבוק העשויים מ-100 בקבוק אורגני.

מצעים אלה נחשבים ידידותיים לסביבה, הם היפואלרגניים כך שהם מותאמים לעור רגיש, הם נעימים, עמידים והכי חשוב - הם נשארים רכים לאורך זמן.

תוכלו למצוא את מצעי הבמבוק אצלנו, בחנות מצעים ברמת השרון, בה אנו מציעים מצעים (אהבתן את משחק המילים?) שיגרמו לכם להרגיש כאילו חדר השינה שלכן הוא בית מלון יוקרתי של חמישה כוכבים.



כך תדאגו למצעי הבמבוק שלכן


כך תדאגו למצעי הבמבוק שלכן 

אם אתן רוצות להאריך עוד יותר את חייהם של המצעים האהובים עליכן, חנות במבוקו מביאה לפניכן המדריך המלא לטיפול במצעי במבוק.

כביסה

תשמחו לדעת שבניגוד למצעים אחרים הדורשים כביסה לעיתים קרובות, ניתן לכבס את מצעי הבמבוק מידי שבועיים. על מנת לשמור על המצעים האיכותיים האלו, יש לכבס אותם בנפרד ולהפעיל את המכונה על 30 מעלות. מומלץ להשתמש באבקת כביסה עדינה וידידותית לסביבה ולהימנע משימוש בחומרים המכילים אקונומיקה או בחומרי הלבנה שעלולים להרוס את המצעים. עוד בשורה משמחת עבורכן, היא שאין צורך לרוץ לחנות ולקנות מרכך כביסה משום שמצעי הבמבוק רכים כמו צמר גפן ויישארו כך גם לאחר הכביסה.


ניתן לכבס את מצעי הבמבוק מידי שבועיים


ייבוש

הדרך לשמור על הסיבים והאלסטיות של המצעים היא לתלות אותם על חבל הכביסה ולתת להם להתייבש בטבעיות. אם אתן בכל זאת יותר טיפוס של מייבש, אז הפעילו את מייבש הכביסה על חום נמוך. היתרון הגדול של מצעי במבוק הוא שהם אינם נוטים להתקמט, כך שאפשר לוותר על המגהץ. ותודה לטבע שהביא לנו את הבמבוק הנפלא.

אחסון

אז אחרי שניגשתן לחנות מצעים ורכשתן את מצעי הבמבוק, אתן תוהות איפה לאחסן אותם. הימנעו מאחסון המצעים במכלי פלסטיק העלולים לגרום להצהבת המצעים ולטחב. במקום זאת, מומלץ לאחסן את המצעים במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש ישיר.

שימוש במוצרי טיפוח לפנים

לפני שאנחנו שוקעות לשנת היופי שלנו, רבות מאיתנו נוהגות למרוח על עור הפנים מסיכות או קרמים. אותם תכשירי טיפוח נוטים להימרח על המצעים, ולכן יש להיזהר ממריחה של תכשירים המכילים חומצות אלפא הידרוקסיות. חומצות אלו עלולות לגרום לכך שהמצעים יצהיבו, לכן הקפידו שהמשחה תיספג היטב בעור שלכן לפני שאתן מניחות את הפנים המטופחות שלכן על מצעי הבמבוק.

0 תגובות
bottom of page