top of page

יתרונות סדינים ומצעים מבד במבוק לתינוק

עודכן: 20 באפר׳ 2022

אנחנו לא אוהבות להודות בזה אך אנחנו נוטות לחשוש משינויים ודואגות להישאר עם הרגלים שפיתחנו עם הזמן בגידול הילדים. זו אחת הסיבות שאימהות לפעמים יעדיפו את המוכר להן מהזאטוטים הקודמים וישקלו פעמיים אם לעבור למוצרים לא מוכרים, אף אם הם טבעיים ובריאים יותר לילדהן ולסביבה. אנחנו כמובן מבינות את הדאגה והרצון להעניק לתינוק שלך את הטוב ביותר וזו גם הסיבה שבגללה כל המוצרים שלנו עשויים מבד הבמבוק הטבעי וההיפואלרגני.


מה היתרונות של של במבוק כסדין לעריסת תינוק?

האמת שזה ממש לא משנה באם תבחרי להשתמש בבדי במבוק כסדין לעריסת תינוק, סדין למיטת מעבר או אפילו סדין למיטה בעבורך! (אחרי שתיווכחי בנעימות J )   סדיני מיטה מבמבוק הם הבחירה הטובה ביותר, בייחוד לסובלים מעור רגיש או מאלו הנוטים לאלרגיות בעור.

תהליך הייצור של סדין לעריסה מבמבוק מתרחש בסביבה אקולוגית ונקייה ממזהמים וכימיקלים שמבטיחה כי התוצר המוגמר ישמור על התכונות הטבעיות הנפלאות של הבמבוק, זו גם הסיבה כי את כל תהליך הגידול של הבמבוק עושים ללא מגע ידי אדם. אך על זה כבר הרחבנו בעבר ואנחנו רוצים לספר לכן על עוד דברים ששווה לך לדעת על סדין לעריסת תינוק מבמבוק.


אז מעבר ליכולת הספיגה של הבמבוק שהופכת אותו למושלם כסדין למיטת מעבר או צורת הסיבים המאפשרת זרימת אוויר והופכת את הבמבוק למושלם גם כסדין למיטת תינוק אז מהו היתרון המרכזי של בד העשוי מצמח הבמבוק - הרכות.

אנחנו יודעות כי הדבר החשוב ביותר במצעים, סדינים, מזרנים ובכלל כל דבר חדש שעומד לגעת בגופנו הוא הרכות והנוחות. אחרי הכל כשאנחנו רוצות לקנות מיטה חדשה הבדיקה החשובה ביותר היא לשכב על המיטה ולדמיין את עצמנו ישנות עליה לילה שלם.

סדינים העשויים במבוק נחשבים לתופעה פנומנלית בכל הנוגע לרכות מפנקת, למעשה יש להם כזה יתרון ברכות הבד על שאר הבדים עד שזה פשוט לא פייר כלפי הבדים האחרים להשוות בינהם J 

לא רק שהמגע של סדיני במבוק רך יותר ונעים למגע יותר משל כותנה ואחרי כל כביסה הרכות הזו רק מתגברת, אלא גם העובדה כי בד הבמבוק הופך את סדין העריסה לאווירירי ונושם ובכך לא מצטבר חום ולחות בין הסדין למזרון וילדך תמיד יהיה נעים בכל עונות השנה.



 בד במבוק מושלם לסדין למיטת מעבר


למה במבוק מושלם לסדין למיטת מעבר?

אחת הבעיות הנפוצות בתקופת המעבר היא הרטבת המיטה בלילה, וסדין למיטת מעבר שעשוי בד במבוק מאפשר לספוג עד 60% יותר נוזל מכותנה. התכונות ההיפו-אלרגניות של סדיני במבוק יוודאו כי בקטריות וחיידקים לא יצטברו עד אשר תגיעו לפתור את הבעיה. סדינים מבמבוק הם גם עמידים יותר בפני כתמים וגם אם הילד פולט או נשפך לו הבקבוק, בזכות התכונות הללו לכתמים יהיה קשה עד בלתי אפשרי להישאר על הבד.

יש האומרים כי סדיני במבוק יכולים להחזיק מעמד עד 15 שנה!

בדרך כלל כאשר אנחנו מגלים כי יש סדין שהוא כל מה שחלמנו ואנחנו מגלים כי הבאזז סביבו הוא אמיתי ואותנטי אנחנו חוששים לשאול על הרגלי הכביסה שלו שכן, לרוב, שם שוכן עקב האכילס. לא במקרה של סדין לעריסה מבמבוק! לא רק שניתן לכבס אותם בקלות ובבטחה במכונת כביסה ללא צורך בשמירה על הוראות מיוחדות והזויות אלא שגם מה שיצא ממכונת הכביסה יהיה רך יותר ממה שנכנס פנימה.

אז אם אתן רוצות להבטיח שילדכן ישנו שנת לילה טובה ואיכותית בכל עונות השנה אתן חייבות לרכוש סדין מבמבוק, קפצו אלינו לסטודיו או גלשו באתר שלנו והתרשמו מהמגוון עוצר הנשימה של מוצרי במבוק איכותיים שאנחנו מציעים ללקוחותינו ואם יש לך שאלה אנחנו זמינות בעבורך תמיד.

0 תגובות
bottom of page